Menu

Betaling

Du kan vælge imellem forskellige betalingsmetoder til at betale for din ordre: Dankort, PayPal, kreditkort, Giropay, Riverty (på konto), SOFORT-overførsel, EPS (for østrigske kunder) eller bankoverførsel.
Det er desværre ikke muligt at afgive en bestilling telefonisk.

Betalingsmetoder

Kredit og debit kort (MasterCard, Visa, Maestro, Dankort, American Express, Maestro)

Kreditkortselskaberne sender regninger med jævne mellemrum, og de trækkes ikke fra din konto med det samme. Medpets modtager dog kreditkortbetalingen med det samme, hvilket gør det muligt at behandle din ordre, så snart den er modtaget.

For at garantere sikkerheden ved onlinebetalinger bruger MasterCard, Visa, Dankort, American Express 3D Secure teknologi, som kræver, at kreditindehaveren angive en ekstra sikkerhedskode. Disse kaldes henholdsvis MasterCard SecureCode, Verifired by Vise og American Express Safekey.

Vores kundeservice er mere end glad for at hjælpe med at placere din bestilling via telefon, men desværre kan vi ikke tage imod betaling over telefonen.

En Medpets konto giver dig mulighed for at gemme dine betalings oplysninger, så du ikke behøver at indtaste dem igen, når du afgiver en ny ordre. Hvis du ønsker at bruge et andet kort eller en anden betalingsmetode, kan du ændre betalings oplysningerne, når du afgiver en ordre. Alt data gemmes sikkert.

PayPal

PayPal er en enkel og sikker platform til at foretage (internationale) betalinger. Platformen giver dig mulighed for at oprette en digital checkkonto ved hjælp af din e-mailadresse. Du skal blot indtaste din e-mailadresse og PayPal login oplysninger for at foretage en betaling.

Betalingsbekræftelse

Så snart vi har modtaget din betaling, modtager du en ordrebekræftelse på e-mail. Hvis betalingen ikke lykkedes, sender vi dig en betalingspåmindelse på e-mail hver anden dag. I denne e-mail finder du også et link, der fører dig direkte til vores hjemmeside hvor du kan gennemføre betalingen.

Problemer med betalingen

Du er sikker på at du har betalt, men modtager stadigvæk betalingspåmindelser?

I dette tilfælde bedes du kontakte vores kundeservice. Dette kan være en dobbelt ordre, eller der gik der noget galt med betalingen. Vores kundeservice kan hjælpe dig og løse problemet.

Min ordre blev afvist, men jeg har allerede betalt. Hvad nu?

Hvis din ordre afvises eller annulleres, efter at du allerede har betalt, returneres det betalte beløb automatisk til dig. Overførelsen oprettes direkte af systemet, men den administrative proces tager maksimalt 5 arbejdsdage. For mere information, kontakt venligst vores kundeservice.

Buckaroo

Betalingstransaktionerne i vores webshop reguleres af firmaet Buckaroo. Dette kommunikerer med banksystemerne og behandler din betaling. Buckaroo er internationalt certificeret i henhold til PCI-standarderne for Mastercard og Visa og garanterer en korrekt og sikker behandling af din betaling.