Menu

Kundeservice

Har du spørgsmål eller har du brug for råd? Vores kundeservice sidder klar til at hjælpe dig. Du er velkommen til at kontakte os på mail via kontaktformularen som du finder nederst på siden. Denne kan du sende døgnet rundt.

Kan du ikke finder det du leder efter?

Du er altid velkommen til at kontakte vores kundeservice.
Vi sidder klar  mandag til fredag fra 8:30 – 17:00.

Send en e-mail til:
kundeservice@medpets.dk

Ofte stillede spørgsmål

Hvordan kan jeg betale?

Du kan vælge imellem forskellige betalingsmetoder til din ordre: PayPal, kreditkort eller med bankoverførsel.

Hvor lang er leveringstiden?

Hvis du bestiller inden kl. 13 på hverdage og betaler med PayPal eller kreditkort afsendes din bestilling samme dag (hvis alt er på lager). Leveringstiden fra afsendelse er normalt 2-3 arbejdsdage til du modtager din ordre.

Bemærk: Leveringstiden kan varierer på helligdage.

 

Hvordan kan jeg returnere produkterne?

Du kan returnere din ordre nemt og gratis med DHL. Afhængigt af om du har bestilt med eller uden en Medpets-konto, skal du følge nedenstående trin:

Bestilt med en Medpets-konto

1. Log ind på din konto.

2. Klik på “Returnerer”.

3. Vælg det, du vil returnere.

4. Klik på “Anmod om returnering”.

5. Du modtager derefter automatisk returformularen og returetiketten via e-mail.

6. Udfyld formularen og læg den i den originale forsendelsesæske med returneringen.

7. Påklistre DHL-returetiketten på den bredeste side af kassen.

8. Aflever din pakke på et DHL-indleveringssted, en DHL-pakkeforretning eller en DHL Pakkestation.

9. Opbevar dit bevis for forsendelse et sikkert sted.

10. Så snart vi har modtaget og behandlet din returnering, vil du modtage dine penge hurtigst muligt.

Bestilt uden en Medpets-konto

1. Kontakt vores kundeservice via e-mail kundeservice@medpets.dk. Opgiv dit ordrenummer og hvilket produkt du gerne vil returnere i e-mailen.

2. Du modtager derefter automatisk returformularen og returetiketten via e-mail.

3. Udfyld formularen og læg den i den originale forsendelsesæske med returneringen.

4. Sæt DHL-returetiketten på den bredeste side af kassen.

5. Aflever din pakke på et DHL-postkontor, en DHL-pakkeforretning eller en DHL Packstation. Opbevar dit leveringsbevis et sikkert sted.

6. Så snart vi har modtaget og behandlet din retur, vil du modtage dine penge tilbage så hurtigt som muligt.

Forsendelsen er beskadiget eller ikke produkter er med - hvad gør jeg nu?

Er din ordre beskadiget eller er produkterne ikke med? Kontakt venligst vores kundeservice. Med en returetiket kan du returnere det beskadigede produkt gratis. Vi sender dig et nyt produkt til din adresse. I tilfælde af en ufuldstændig ordre kan du angive, hvilke produkter der mangler. Kundeservice sørger derefter for, at disse produkter sendes til dig.

Tip:
Send gerne et foto i en mail til os. Så kan vi hjælpe dig bedre og samtidigt forbedre vores service.

Hvilke landsdele/lande levere Medpets til?

Produkter fra Medpets leveres i hele Danmark gennem vores samarbejdspartner DHL, som står for levering af pakker.

Kan jeg også bestille via telefon eller mail?

Du kan desværre kun bestille via vores hjemmeside

Hvornår modtager jeg min bestilling?

Hvis du bestiller inden kl. 13 på hverdage og betaler med PayPal eller kreditkort afsendes din bestilling samme dag (hvis alt er på lager). Leveringstiden fra afsendelse er normalt 2-3 arbejdsdage til du modtager din ordre.
Leveringen finder sted fra mandag til lørdag. Hvis produkterne har en længere leveringstid, kan du se det på produktsiden og i indkøbskurven,

Leveringstid* 
Bestilling Forventet levering 
Mandag inden 13:00  Onsdag
Tirsdag inden 13:00  Torsdag
Onsdag inden 13:00  Fredag
Torsdag inden 13:00  Lørdag 
Fredag inden 13:00  Onsdag
Lørdag og søndag  Onsdag

* Glæder ikke for bestillinger der er betalt via bankoverførsel, da vi først sender ordren når vi har modtaget din betaling (oftest tager det 2-3 hverdage).

Bemærk: Leveringstiden kan varierer på helligdage.

Min ordre har status "Behandles" - hvorfor bliver min ordre ikke afsendt?

Din ordre er ikke afsendt, fordi et eller flere produkter er ikke på lager. Din ordre afsendes når alle produkterne er på lager igen. Vil du modtage din ordre i i delleveringer? Kontakt venligt kundeservice for at høre om dine muligheder.

Hvordan kan jeg annullere min ordre?

Du kan annullere din ordre, så længe den ikke er afsendt fra vores lager. Hvis du vil annullere din ordre, bedes du kontakte vores kundeservice.

Jeg har lagt en ordre. Hvad sker der nu?

Din ordre vil nu blive behandlet af os. Hvis du har valgt at betale med AfterPay, skal du først betale når du modtager din ordre.

Hvis du bestiller inden kl. 13 på hverdage og betaler med PayPal eller kreditkort afsendes din bestilling samme dag (hvis alt er på lager). Leveringstiden fra afsendelse er normalt 2-3 arbejdsdage til du modtager din ordre.