Kundeservice
Har du spørgsmål eller har du brug for råd? Vores kundeservice sidder klar til at hjælpe dig. Du er velkommen til at kontakte os på mail via kontaktformularen som du finder nederst på siden. Denne kan du sende døgnet rundt.
Hvad kan vi hjælpe med?

Returnering

Service & kontakt

Sikker betaling
Ofte stillede spørgsmål
Hvordan kan jeg betale?
Du kan vælge imellem forskellige betalingsmetoder til din ordre: PayPal, kreditkort eller med bankoverførsel.
Hvor lang er leveringstiden?
Hvis du bestiller inden kl. 13 på hverdage og betaler med PayPal eller kreditkort afsendes din bestilling samme dag (hvis alt er på lager). Leveringstiden fra afsendelse er normalt 2-3 arbejdsdage til du modtager din ordre.
Bemærk: Leveringstiden kan varierer på helligdage.
Hvordan kan jeg returnere produkterne?
Hos Medpets kan du nemt returnere et produkt inden for 30 dage. Hvis du opfylder returvilkårene, bliver fakturabeløbet tilbagebetalt inden for 14 dage efter modtagelsen, eller det udestående beløb bortfalder. For returnering opkræver vi et fast beløb, så vi sammen kan bidrage til en mere bæredygtig returproces.
Du finder mere information på vores returside.
Jeg har en Medpets-konto
Via din konto kan du registrere et produkt til returnering. Derefter modtager du instruktioner, en returformular og en returlabel.
Jeg har bestilt som gæst
Kontakt vores kundeservice for at registrere din returnering. Derefter modtager du instruktioner, en returformular og en returlabel.
Forsendelsen er beskadiget eller ikke produkter er med - hvad gør jeg nu?
Er din ordre beskadiget eller er produkterne ikke med? Kontakt venligst vores kundeservice. Med en returetiket kan du returnere det beskadigede produkt gratis. Vi sender dig et nyt produkt til din adresse. I tilfælde af en ufuldstændig ordre kan du angive, hvilke produkter der mangler. Kundeservice sørger derefter for, at disse produkter sendes til dig.
Tip:
Send gerne et foto i en mail til os. Så kan vi hjælpe dig bedre og samtidigt forbedre vores service.
Hvilke landsdele/lande levere Medpets til?
Produkter fra Medpets leveres i hele Danmark gennem vores samarbejdspartner DHL, som står for levering af pakker.
Kan jeg også bestille via telefon eller mail?
Du kan desværre kun bestille via vores hjemmeside
Hvornår modtager jeg min bestilling?
Hvis du bestiller inden kl. 13 på hverdage og betaler med PayPal eller kreditkort afsendes din bestilling samme dag (hvis alt er på lager). Leveringstiden fra afsendelse er normalt 2-3 arbejdsdage til du modtager din ordre.
Leveringen finder sted fra mandag til lørdag. Hvis produkterne har en længere leveringstid, kan du se det på produktsiden og i indkøbskurven,
Leveringstid* | |
Bestilling | Forventet levering |
Mandag inden 13:00 | Onsdag |
Tirsdag inden 13:00 | Torsdag |
Onsdag inden 13:00 | Fredag |
Torsdag inden 13:00 | Lørdag |
Fredag inden 13:00 | Onsdag |
Lørdag og søndag | Onsdag |
* Glæder ikke for bestillinger der er betalt via bankoverførsel, da vi først sender ordren når vi har modtaget din betaling (oftest tager det 2-3 hverdage).
Bemærk: Leveringstiden kan varierer på helligdage.
Min ordre har status "Behandles" - hvorfor bliver min ordre ikke afsendt?
Din ordre er ikke afsendt, fordi et eller flere produkter er ikke på lager. Din ordre afsendes når alle produkterne er på lager igen. Vil du modtage din ordre i i delleveringer? Kontakt venligt kundeservice for at høre om dine muligheder.
Hvordan kan jeg annullere min ordre?
Du kan annullere din ordre, så længe den ikke er afsendt fra vores lager. Hvis du vil annullere din ordre, bedes du kontakte vores kundeservice.
Jeg har lagt en ordre. Hvad sker der nu?
Din ordre vil nu blive behandlet af os. Hvis du har valgt at betale med AfterPay, skal du først betale når du modtager din ordre.
Hvis du bestiller inden kl. 13 på hverdage og betaler med PayPal eller kreditkort afsendes din bestilling samme dag (hvis alt er på lager). Leveringstiden fra afsendelse er normalt 2-3 arbejdsdage til du modtager din ordre.