Menu

Veterinær rådgivning

Hvorfor arbejder vi hos Medpets, med et veterinærhold?

Vores veterinærhold består af en dyrlæge og tre dyrlægeassistenter. De giver gode råd til, hvordan du bruger vores produkter på hjemmesiden. Derudover rådgiver de om brugen af vores produkter i specifikke situationer. Nogle gange vil vores dyrlæger anbefale, at du besøger dyrlægen i stedet for at vælge at selvmedicinere med et af vores produkter.

Kontakt en veterinær

Du kan kontakte os via mail på veterinaer@medpets.dk (hver dog opmærksom på at samtalen vil foregå på engelsk). Du kan kontakte os med alle spørgsmål, du måtte have, og husk at der er ingen dumme spørgsmål! Vores veterinærhold består af dyrlæge Mara van Brussel-Broere og veterinærassistenterne Sandra, Barbera og Anja. Nedenunder finder du en præsentation af hver enkel.

Hvem er vi?

Veterinarian

Mara: Jeg er Mara van Brussel-Broere, og jeg er dyrlæge og din kontaktperson, som har arbejdet hos Medpets siden 2018. Jeg er uddannet som selskabsdyr dyrlæge (hunde, katte, kaniner, gnavere, fugle osv.) på University of Utrecht i 2008. Hollandsk veterinærregister: 160191. Herefter arbejdede jeg i en selskabsdyrsklinik i næsten 7 år. Da jeg arbejdede i en praksis, var jeg hovedsageligt i konsultationsrummet. Uden ofr praksis har jeg været med til at formidle konkret produkt information om veterinærmedicin til dyrlæger og onlineuddannelse for dyrlæger. Hos Medpets nyder jeg at rådgive og hjælpe folk med deres kæledyr, men også at overføre viden. For eksempel ved at optimere informationen relateret til vores produkter, så en kæledyrsejer er velinformeret om det produkt, han eller hun ønsker at købe. Men også ved at skrive artikler, der kan findes i vores veterinær tips og råd sektion (se her).

Sandra: Jeg hedder Sandra, og jeg har arbejdet i Medpets siden 2017 som dyrlægeassistent og indholdsansvarlig. Jeg gennemførte dyrebrugsuddannelsen i 2011, og jeg blev færdig som dyrlægeassistent i 2013. Jeg har arbejdet i en dyrlægepraksis i Breda og Bavel i det sydlige Holland indtil 2017. I den tid var jeg involveret i modarbejde og lagerstyring, samt assisterede jeg på konsultationsstuen eller operationsstuen. Arbejdet hos Medpets er en ideel kombination for mig. Jeg kan hjælpe folk med spørgsmål om deres kæledyr, og jeg kan også godt lide at placere produktinformation på hjemmesiden. Dette giver mig mulighed for at udvide vores udvalg af medicin og kosttilskud, så vi kan finde et passende produkt til dit kæledyr.

Barbera: Jeg hedder Barbera og har arbejdet som dyrlægeassistent og indholdsansvarlig hos Medpets siden 2019. Jeg bestod dyrlægeassistentuddannelsen i 2014. Derefter arbejdede jeg i praksis i 2 år, hvor jeg hjalp med operationer og efterværn. Jeg udførte også laboratoriearbejde, samt var jeg også til at finde bag disken. Hos Medpets holder jeg min viden om nye fødevarer og kosttilskud opdateret ved at opdatere produkter og produktbeskrivelser. Derudover kan jeg stadig rådgive folk, der har spørgsmål til deres dyr. Det er derfor rigtig rart at være opmærksom på nye udviklinger, så de råd som jeg giver dig, har de nyeste indsigter i tankerne.

Anja: Jeg hedder Anja og jeg har arbejdet hos Medpets som veterinær Content Manager veterinærassistent siden 2021. Jeg blev færdiguddannet som dyrlægeassistent i 2018, og derefter arbejdede jeg på et stort dyrehospital i 3 år. Her stod jeg hovedsageligt for beholdningen af ​​de tre lokaliteter, men ydede også assistance til operationer, på lægehuset eller ved skranken. At arbejde hos Medpets er faktisk det bedste fra begge verdener. Man kan nemt hjælpe mennesker og deres dyr gennem det store sortiment Medpets har. Vi er altid åbne for at give vores kunder professionel rådgivning, hvilket betyder, at folk kan stille deres spørgsmål uden at skamme sig. Derudover forbliver din viden om produkter opdateret og meget bred.

Gratis råd

Du finder jævnligt Mara på vores hjemmeside. Hun bidrager til informative videoer og spiller en stor rolle i dette med sine råd. Du kan også kontakte vores veterinærteam via mail på veterinaer@medpets.dk. Her kan du stille alle slags produkt spørgsmål, såsom:

  • Brugen af produkter er uklar
  • Valget af hvilket produkt der er bedst egnet
  • Valget af mad
  • Brugen ad antiparasitære produkter til dit kæledyr, såsom ormekur, loppe og flåtprodukter
  • At give dit kæledyr støttende kosttilskud

Heldigvis kan vi hjælpe og rådgive i mange tilfælde, men det kan ske, at vi ikke kan vurdere situationen på mail eller telefon. Det er vigtigt, at dit dyr i de tilfælde bliver tilset af en dyrlæge på klinikken. Vi vil altid være ærlige omkring dette.